Soumettre
Personnaliser
Vos alertes
Vos listes
Vos recherches
Aide
de
en
fr
it
visiteur ::
identification
Recherche avancée
Rechercher dans le texte intégral
Mémoriser les 5 filtres sélectionnés lors de la prochaine recherche
Affiner les résultats
Type de document
Articles
(4)
Institution
National
(4)
Fribourg
(1)
Collection spécifique
Collections Nationales
(4)
Langue
Anglais
(4)
Auteur
Chatard, Armand
(4)
Mugny, Gabriel
(4)
Quiamzade, Alain
(2)
Buchs, Céline
(1)
Desrichard, Olivier
(1)
Konan, Paul
(1)
Moraru, Andreea
(1)
Selimbegović, Leila
(1)
Domaine
Lettres, Sciences humaines et sociales
(4)
Mot clé
Appropriation
(2)
Democratic and authoritarian style
(1)
Epistemic (In)dependence
(1)
Epistemic dependence
(1)
Immigrants
(1)
Leadership style
(1)
Performance boost
(1)
Social comparison
(1)
Stigmatized native students
(1)
University students
(1)
Trié par: Date de dépôt
Date de dépôt
Titre
Auteur
Croissant
Décroissant
4
résultats
1
Postprint
When teaching style matches students' epistemic (in)dependence: The moderating effect of perceived epistemic gap
Quiamzade, Alain
;
Mugny, Gabriel
;
Chatard, Armand
In: European Journal of Psychology of Education, 2009, vol. 24, no. 3, p. 361-371
Postprint
The social transmission of knowledge at the University: Teaching style and epistemic dependence
Mugny, Gabriel
;
Chatard, Armand
;
Quiamzade, Alain
In: European Journal of Psychology of Education, 2006, vol. 21, no. 4, p. 413-427
Postprint
Deflecting Stereotype Threat Through Downward Comparison: When Comparison with Immigrants Boosts the Performance of Stigmatized Native Students
Konan, Paul
;
Chatard, Armand
;
Selimbegović, Leila
;
Mugny, Gabriel
;
Moraru, Andreea
In: Social Justice Research, 2011, vol. 24, no. 2, p. 191-205
Postprint
Social dynamics in judgment and performance in academic settings
Buchs, Céline
;
Chatard, Armand
;
Desrichard, Olivier
;
Mugny, Gabriel
In: European Journal of Psychology of Education, 2009, vol. 24, no. 2, p. 125-128