Affiner les résultats

Langue

Université de Fribourg

Trisomie 21

Jeltsch-Schudel, Barbara

In: Kompendium der Heilpädagogik, 2007, vol. 2, p. 304-312

Haute Ecole pédagogique Fribourg

A teacher perspective on benefits and challenges of peer-assessment

Grob, Regula ; Holmeier, Monika ; Labudde, Peter

In: Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, practice and collaboration in science education, 2018, p. 1416-1422

Formative assessment has been suggested as a means to support student learning in inquiry-based science education. However, teachers need support in implementing formative assessment practices, such as peer-assessment, in their daily teaching. As a prerequisite for shaping suitable means of support, primary and upper secondary teachers’ perspectives on benefits and challenges of peer-assessment...

Université de Fribourg

Identität

Jeltsch-Schudel, Barbara

In: Kompendium der Heilpädagogik, 2007, vol. 2, p. 7-16

Université de Fribourg

Erwachsene mit geistiger Behinderung : Die Stimme der Betroffenen

Jeltsch-Schudel, Barbara

In: Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 2007, no. 10, p. 6-8

Université de Fribourg

Elternarbeit

Jeltsch-Schudel, Barbara

In: Kompendium der Heilpädagogik, 2007, vol. 1, p. 169-177

Université de Fribourg

Zur Situation geistig behinderter Mütter

Jeltsch-Schudel, Barbara

In: Deutsche Behinderten-Zeitschrift, 2006, no. 1, p. 9-10

Université de Fribourg

Die Ablösung der Grundlasten im Kanton Freiburg im 19. Jahrhundert

Pahud de Mortanges, René

In: Lukas Gschwend/René Pahud de Mortanges, Wirtschaftsrechtsgeschichte der Modernisierung in Mitteleuropa, 2009, p. 207-221