In: Verfassungsrecht der Schweiz, 2001, p. 871-887
|
In: Le droit saisi par la mondialisation, 2001, p. 147-170
|
In: Zeitschrift des Bernischen Juristenvereins, 2005, p. 1-31
|
In: Olympe, 2002, vol. 17, p. 101-105
|
In: Le droit saisi par la mondialisation, 2001, p. 147-170
|
In: Dokumentation zur 37. Wissenschaftlichen Fachtagung der Gesellschaft für Umweltrecht e.V., 2014, p. 71-198
|
In: Europarecht - Politiken der Union, 2014, p. 917-1004
|
In: Durchsetzung der Rechte der Betroffenen im Bereich des Datenschutzes / La mise en oeuvre des droits des particuliers dans le domaine de la protection des données, 2015, p. 19-54
|
In: Personenfreizügigkeit und Zugang zu staatlichen Leistungen / Libre circula-tion des personnes et accès aux prestations étatiques, 2015, p. 37-54
|
In: British Journal of Religious Education, 2021, p. 1-14
This article shows how discussion of the ‘world religions paradigm’ in integrated natural and social science teaching affects how religious plurality is handled. A concrete case study is used to illustrate how a teacher designs lessons on world religions. Based on this single case study, the article argues that the use of specific teaching materials, which are shaped according to the ...
|