In: The Media Industries and their Markets – Quantitative Analyses, 2010, p. 64-86
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In: “Economics for the future”, major international conference organised by the Cambridge Journal of Economics in Celebration of the Centenary of Cambridge Economics, Cambridge UK, 17-19 Septembre 2003, 2014, p. 17-19
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In: La méthode expérimentale en sciences de la communication, 2010, vol. 2, p. 205-239
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In: Les Communications organisationnelles, des concepts aux pratiques, 2013, p. 1-10
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In: Savoirs en action. Culture et réseaux méditerranéens, 2013, p. 53-67
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In: Les cahiers du numérique, 2010, vol. 6, no. 4, p. 167-180
Les médias numériques favorisent le développement d’interactions entre une organisation et des usagers en ligne. Cet article étudie les perspectives ouvertes par les nouveaux champs de la communication des organisations. Trois strates de la communication en ligne se superposent sur internet. Une communication « institutionnelle », une communication « sociale » et une communication...
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In: Médiamorphoses, 2008, no. 24, p. 79-85
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In: Recherches en communication, 2017, no. 44, p. 9-30
Switzerland is a country where the press is key. Democracy is at the heart of the Swiss press, characterized by multilingualism, diversity of the press and a long tradition of newspapers readership. But the paid-for daily printed press has been faced with a crisis for the last decade with the development of the free press, the rise of Internet and a decline in advertising revenues....
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